مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-23سياسي

فارس من|بی تدبیری و سوءمدیریت ریشه مشکلات خرمشهر است


در آینده نزدیک به امید خدای متعال اتفاقات خوبی برای خرمشهر از حیث اقتصادی، خدماتی، عمرانی و بهداشتی رقم خواهد خورد و ما نسبت به آینده امیدوار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی در این رابطه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: خرمشهر در دل خود زخم کهنه و عمیقی را دارد که تاکنون اثر آن باقی مانده است.

  وی ادامه داد: روزی این شهر بهترین جاذبه فرهنگی، گردشگری و اقتصادی بود اما با تحمیل جنگ توسط دشمن بعثی، ظرفیت ها و زیرساخت های این شهر پر استعداد، از بین رفت و این همان زخم عمیق بود.

  نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت : بی تدبیری برخی مدیران، سوءمدیریت آنها و بی تفاوت بودن نسبت به مسائل مهم شهر این زخم را عمیق و عمیق تر کرد و این دو عامل دست به دست هم داد و نتیجه آن وضعیت فعلی خرمشهر شد.

  احمدنژاد با بیان اینکه سیمای شهر نیاز به ترمیم فراوان دارد، عنوان کرد: من پس از انتخاب به عنوان وکیل و نماینده مردم در مجلس، متعهد شدم که با حمایت مردم برای آبادانی و خرمی این شهر قدم بردارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|بی تدبیری و سوءمدیریت ریشه مشکلات خرمشهر است

فارس من|بی تدبیری و سوءمدیریت ریشه مشکلات خرمشهر است